Shoppat

Idag har jag, J, Cornelia och farmor (Cornelias såklart) gjort stan osäker ;-) Vi åkte in till stan för att jag hade sett ett typ på Åhlens som jag ville göra en filt till vagnen av.
Tyget fanns så det fick självklart följa med. Men det var mer saker som fick följa med oss hem....


"Trosor", både med ankstjärt och vanliga, från pop och Kappahl


Solhatt från kappahl


Body från kappahl

Allt det här köpte världens bästa farmor åt Cornelia. Min svärmor och jag har lika stora problem, vi kan inte gå på stan utan att handla nåt åt våran prinsessa :-)

Så även jag köpte några klädesplagg


Body och jeans från Lindex


Sjömansklänning från Lindex

Som ni märker är jag ganska inne på sjömansstycket just nu. Tycker att det är så fint.
Bild på tyget får ni se sen när filten är klar. Få se när jag ska hinna göra den, känns som att nästa veckas schema är ganska fullt...

Nu har vi nog klart med vad Cornelia ska ha på sig på fotograferingen, blir jeansen, vita bodyn, trosorna och sen kommer jag även att ta med mig några klänningar. När vi ska vara hela familjen så blir det i alla fall jeans och vita body som gäller, så att vi matchar varandra ;-)

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att jobba, natt 5 av 10.

Kommentarer
Postat av: Tea

Vilka fina kläder!

2011-05-20 @ 19:58:27
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: marre

Oj vad fina grejer. Vad hon är söt sessan=)



Tack för awarden=D Ska ta tag i den & göra inlägg. Måste bara hitta en lucka då jag kan sätta mig ner.



Trevlig helg!

Kram!

2011-05-20 @ 23:45:40
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: Anna

Så söta små trosor.. Sådana måste mina små gryn också få!! mot p.o.p!! :)

2011-05-21 @ 17:56:27
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback