Tack

Tack för era kommentarer angående barnmaten, nu har jag fått lite mer "kött på benen" så nu ska jag testa nån annan burk.
Vi har tänkt att åka iväg söderut i juli på en liten bilsemester och då är det riktigt bekvämt om man kan ge henne burkmat.

Vi har fortfarande en småsjuk liten tjej här hemma, hon är snorig och har lite feber. Igår kväll somnade hon i alla fall lättare, vilket känns skönt. Även jag har börjat att bli lite snorig, så jag hoppas inte att det blir värre. Vill inte behöva sjukskriva mig då jag bara ska jobba en månad.

Idag har jag premiär borstat Cornelias tänder (hon har 2 stycken) och det gick riktigt bra, hon tyckte nog att det var lite spännande och roligt.

Idag går jag på och jobbar igen, även den här gången två nätter. Så jag kommer inte att göra så mycket mer än att jobba, sova och vara med Cornelia och J den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra at hon gillade att borsta tänderna!! bra för framiden.. :)

2011-05-13 @ 16:28:33
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Carin - mamma till Alice

Åh, vart ska åka söderut?

Vi ska till min hemstad Karlskrona i Midsommar! Skönt att få komma hem och träffa mina föräldrar, släkt och vänner igen!

2011-05-14 @ 08:09:12
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback