Morgonstund har...

Cornelia somnade tidigt igår kväll, redan vid 19 tiden. Som alltid då vi har varit och badat får vi en trött tjej som inte riktigt är nöjd med livet. Men det är ju inte så konstigt, jag känner mig också trött efter att ha varit och badat. 

Så imorse öppnade hon sin små redan klockan 5, efter att ha försökt och försökt att få henne att somna så har vi nu gett upp. 
 
Igår på babysimmet fick vi göra 2 olika balansövningar, den ena gick ut på att Cornelia skulle sitta i våra händer och i den andra skulle hon stå på våra händer. Båda övningarna gick bra.
Sen gjorde vi även några dyk, den här gången fick vi två undervattensbilder.

 




Inatt börjar jag om att jobba, känns väl lite si så där. Men när man väl är där kommer det nog att gå riktigt bra. Så inatt blir 1:a av 10 nätter. Nedräkningen har härmed redan börjat ;-)




Kommentarer
Postat av: Frugan F

Va gullig du är! Du hade så gärna fått mina godingar ett par timmar! Är så van att kunna lämna dem hos mamma lite titt som tätt men nu orkar hon inte det när hon är sjuk. Men vi får försöka hitta lösningar till det här med!



Vad jobbar du som? jag jobbar ju också nätter, passar bra med småbarnslivet tycker jag!



Ikväll ska jag ta mig ett glas vin och det är inte ofta jag är sugen på det men det ska bli riktigt gott!!!



Ha en bra jobbnatt!

2011-05-09 @ 18:26:41
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: Frugan F

Aha, det känner jag till, har aldrig jobbat inom hemtjänst/nattpatrull men haft ganska mycket kontakt med hemtjänsten när jag jobbade inom vuxenvården. Jag är sjuksköterska och jobbar på en medicinavdelning på Barnsjukhuset i Gbg!

2011-05-09 @ 19:43:59
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: Lotta

Wow vilka coola bilder :)



Lycka till med jobbet. Tiden som helt föräldraledig gick fort ;)

2011-05-10 @ 03:57:09
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback