Hjälp behövs

Igår kväll satt jag och förde över en massa videoklipp från videokameran till datorn. Tänkte att jag skulle försöka mig på att redigera en film av Cornelias första år.
Men nu har jag ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med, jag skulle nämligen behöva lite bra musik som jag kan lägga in i filmen.
Så om nån av er har några lämpliga låtar som passar som lite "bakgrundsmusik" till Cornelias film så får ni jättegärna maila mig dem. Själv har jag ungefär 3 låtar på datorn så med dem kommer jag inte långt :-(

Idag kommer min syster och hennes barn hit på middag. Så då blir det en massa kusinmys och bus ♥

Igår ringde J på en babypulka som fanns på blocket. Har funderat lite på om vi verkligen kommer att behöva en pulka då Cornelia ska få en bob i julklapp av mormor och morfar. Hur som helst så hittade vi en fin som de skulle ha 50kr för, kände då att det inte spelar nån roll om vi köper den för om vi inte använder den så mycket så var det inga pengar.
Hur som helst så kollade jag på hitta.se först var personerna bodde och såg att de bodde mitt i stan. Men efter att J hade pratat med dem så fick vi veta att pulkan fanns hos säljarens föräldrar och de bodde grannar med mina svärföräldrar. Ibland är världen liten, så idag ska svärfar gå och hämta hem pulkan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Å, vad kul med en film. Du kanske ska ha låtar som Cornelia tycker om som bakgrundsmusik..

2011-10-11 @ 08:58:14
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Anna

hmm, ja det är klart! Har du inget program på datorn där du kan kopiera från en cd-skiva. (Då kan du låna en skiva på biblioteket.) Borde finnas gratisprogram för sådant!?

2011-10-11 @ 09:05:02
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Tea

Kul med en film om C första år.



Tack för tipset om åkpåse. Jag ska hålla lite utsikt på blocket och tradera och se vad jag kan komma över.

2011-10-11 @ 10:14:50
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kan nog inte hjälpa dig så mycket, jag har haft svårt med låtval själv när man gjort filmsnuttar.



Stugan ligger några mil från Idre, Fjätervålen :-)

2011-10-11 @ 10:35:06
Postat av: Sara

Ja, är sugen på bio, men går så tråkiga filmer här i stan. Får fundera lite till, men tack för tipset! :)



Kram

2011-10-11 @ 11:17:04
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Roligt med en film. Hoppas du hittar någon bra musik, tyvärr har jag inga förslag.

2011-10-11 @ 14:23:42
URL: http://tomfamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback