Kvalitetstid

Igår var jag & J på en av stans nyaste restauranger och hade kvalitetstid tillsammans. 
Vi började med varsin förrätt, jag tog det klassiska: vitlöksbröd och J tog en charkplanka.
 
 
Till varmrätt valde jag oxfilé med potatisgratäng. J åt entrecote med hasselbackspotatis. 
Jag kan lätt säga att det här var det godaste jag nånsin har ätit. 
Det här är populär restaurang så man måste boka bord i tid så vi har redan bokat in oss igen! 
 
 
Det var extra kul att gå hit då J har gjort inredningen på stället ;) 
 
Medan vi var och roade oss så var Cornelia med sin mormor och morfar. 
 
När vi kom hem hade hon mycket att berätta, bl.a. att morfar hade ont i skägget (lät som det) men hon pekade på halsen. 
Frågade då mamma vad hon menade och då hade morfar sagt att det gjorde ont då hon tryckte han på bröstet pga pacemakern ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Så gitt det såg ut!

2012-12-16 @ 16:19:11
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback