Sociala

Den här dagen har bjudit på en riktigt bra dag. Vi började dagen med att Cornelia fick åka till förskolan några timmar och leka med sina kompisar. Där har hon sprungit omkring och visat sina naglar. Igår målade nämligen hennes faster de och hon är så stolt, tänk er själva första gången med nagellack.
 
 
Medans Cornelia var på förskolan så var jag hemma och gjorde en massa måsten. Hann även med att sy en body.
 
 
Eftermiddagen har vi spenderat tillsammans med Hanna, Astrid och Elsa. Alltid lika roligt att träffas men tyvärr blir det ett tag mellan gångerna. Men nu ska det inte gå så länge tills nästa gång!
 
Efter att ha varit sociala åkte vi och lämnade in våran bil på verkstan, idag var det dags för kamremsbyte och service. Inte det roligaste att lägga pengarna på, men ett måste.
 
Då jag inte är mycket för nagellack och sånt så äger jag inte många, så jag & Cornelia har varit och köpt två olika idag. Hann inte mer än hem så skulle ena testas ;-)
 
Känner mig ganska trött nu så det får nog bli en tidig kväll här hemma idag. Imorgon ska vi till sjukhuset för koll av Cornelias öron.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Verkar som ni hade en bra dag igår med både lek och nytta. Lycka till hos läkaren idag.

2013-04-24 @ 06:52:08
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback