Semester

Nu har jag äntligen fått semester och det känns så underbart och välbehövligt. Igår gjorde jag, Cornelia och svägerska/faster stan. Eller egentligen hann vi inte med så mycket då vi började hos frisören för att sätta fast Cornelias lila slinga som hade lossnat. Nu fick hon två nya så det var en stolt tjej ;-)
När vi var där så var jag impulsiv och frågade frisören om hon hade några lediga tider och det hade hon precis så det var bara att sätta sig i stolen och låta håret klippas.
 
Efter det hann vi gå en snabbsväng på några affärer och titta på rean. Hittade bara ett par mockasiner till Cornelia som hon kan ha till hösten på förskolan.
 
Idag har jag städat ur husvagnen och satt in lite saker där inne så nu är vi redo för morgondagens fest för 30åringen. Då blir det första natten att sova i vagnen för mig och J. Känns riktigt härligt att få börja våran semester med fest tillsammans med goda vänner.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Så underbart med semester!

2013-06-14 @ 14:16:49
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback