Morgonpigg eller nattpigg

Jag känner mig som en zombie efter att ha blivit väckt av Cornelia kl 03:30, det här är andra morgonen som hon vaknar så tidigt. 
Idag ska jag försöka få henne sova middag, för allt blir en dålig kedje. Hon vaknar tidigt på morgonen, vill inte sova middag och somnar alldeles för tidigt på kvällen....

Jag har fått vara hemma från jobbet tre nätter då förkylningen har däckat mig totalt, så dagarna har jag sovit och bara tagit det lugnt. Nu börjar det finnas hopp om livet igen. 

Imorgon är det fredag och då börjar en rolig helg med mycket inplanerat. Vi börjar med afterwork imorgon tillsammans med en annan familj. Cornelia ser fram emot att gå på restaurang och ha mys ;) 

På lördag kommer Hanna, Crille, Astrid och Elsa hit på middag :) 

På söndag ska vi åka och bada tillsammans med våra grannar. 



Kommentarer
Postat av: Mammatea

3:30 är ju natt! Hoppas C vill sova middag idag.

2013-11-14 @ 10:16:20
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback