Happy halloween!

Idag var det bestämt sen länge tillbaka att barnen skulle vara utklädda på förskolan. Så jag hade laddat upp med att köpa lite nya kläder och sy en tröja. Men i tisdags berättade fröknarna att festen var inställd för att det var så lite barn... Men att Cornelia självklart var välkommen dit i alla fall, självklart var hon tvungen att vara där då jag ska ut och jobba i natt.,. 
Måste säga att det kändes riktigt tråkigt, varför inte låta barnen som är på förskolan få ha lite extra kul...

Men vi har gjort det bästa av dagen, efter hämtningen åkte vi och sa bus eller godis till farfar & faster och sen till mormor & morfar. 

Nu ska jag gå och sova en stund så jag orkar jobba hela natten. 


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Konstigt att ställa in bara för att det var få barn.

2013-10-31 @ 19:27:01
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marre

Håller med TEA, konstigt att dom ställer in bara för att det är få barn...

Hon var/är söt som få i alla fall=)))

Kram

2013-11-04 @ 08:33:48
URL: http://tilldendagen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback