Rensar

Här hemma har jag äntligen börjat ta tag i mitt/vårat dåliga samvete... nämligen vårat förråd. Det är i stort sett fullt med saker, mest barnsaker som jag har sparat. På vad vet jag väl egentligen inte, ett mirakel kanske.
 
Men nu har jag i alla fall börjat ta tag i det. 2 annonser har jag hunnit lägga ut på blocket/facebook.
Började med att lägga ut Cornelias tripp trapp stol och den såldes dagen efter att annonsen hade kommit ut. Igår la jag ut barnvagnen och idag fick jag ett samtal från en tjej som sa att hon skulle ha den. Men jag ropar inte hej ännu, vill först se pengarna :-)
 
 
Jag har även lagt ut färdiga napphållare som jag har gjort, om det är nån ni är intresserad av så är det bara att hojta till. De två översta bilderna kostar 30kr/st plus porto och bilden längst ner 25kr/st plus porto.
 
 
 
 
 
Nästa på tur att ta fota och lägga ut på nätet är babysitter, åkpåse, gåstol, lär och gå vagn, bebisleksaker mm. Nu är jag i rensartaget :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Skönt att rensa! När vi flyttar in i nya lyan har vi sagt att vi ska kolla igenom varenda kartong, och det vi inte använder/ behöver ska säljas eller kastas.. och vi ska vara hårda mot oss själva! Inget onödigt skräp ska vi behålla! :]

.. och hade Ophe använt napp hade jag lätt beställt!

2013-09-26 @ 22:20:13
URL: http://www.labbstorken.wordpress.com
Postat av: Mammatea

Det är så skönt att rensa och att sälja och få en extra slant är ju inte fel.

2013-09-27 @ 19:01:30
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback