Dålig på uppdatera

Jag har ju glömt bort att uppdatera här, skyller på åldern... Har ju blivit så gammal nu 😉 

Jag & J klarade oss från Cornelias magsjuka. Hon kräktes en natt och sen var hon "bara" trött och slut. 
Vi kunde ha kalas för mig på lördagen och på kvällen hade vi barnfritt och passade då på att gå ut och äta. 

Det är J:s mat överst och min längst ner. Hans ser alltid så mycket godare ut då jag är mer feg i mina beställningar. 

Om några timmar går jag på första natten och kobbar hela helgen. Sen är jag ledig i en vecka! 


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Ser gott ut.

2014-04-04 @ 19:35:18
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marre

Du har fyllt år...? Grattis i efterskott=))) Du är ju vädur som mig=))) Men det visste jag sen förr fast jag glömt bort, hrmm åldern;-))

Båda rätterna ser ljuvliga ut=P

Kram

2014-04-07 @ 11:04:31
URL: http://tilldendagen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback