Förhandlat

Jag har haft en veckas ledighet och den har i stort sett bara sprungit iväg. Har hunnit göra många roliga saker som tex ett Ikea besök, tapetsering av ett vardagsrum, mysiga middagar och bara en massa lek.

Igår snöade det här så då passade  i på att leka i den nya snön. 


Innan Cornelia somnade igår kväll började vi prata om pengar och hon sa att hon ville ha egna pengar. Kom då fram till att hon skulle få veckopeng. Varje lördag ville hon ha 1 tuggummipeng (1kr).... Jag undrar hur länge hon kommer att nöja sig med det ;) Men om jag känner min dotter rätt så kommer hon att ta pengen och sätta den i sin spargris för att sen då vi kommer till affären be om en till peng ;) 


Kommentarer
Postat av: Marre

Avundas dig som grejar och står i.
Älskar den här bilden på C=)) Ser så ljuvligt ut!
Kramkram!!

Svar: Jag skulle bli så rastlös om jag inte hade nåt att göra.
Tack, gillar också den bilden. Man ser riktigt lyckan i att få ligga där i snön :)

Kram
Sara Johansson

2014-02-02 @ 11:34:22
URL: http://tilldendagen.blogspot.se/
Postat av: Mammatea

Fin bild på C!

2014-02-03 @ 17:13:05
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback