Alltid nåt

I måndags var det äntligen dags för Cornelia att få åka på dagis efter sin lunginflammation. 
Som hon hade längtat efter sina kompisar och fröknar.... 

Jag gick på mina tre nätter i måndags så den här veckan har bara varit jobb, sova och äta för mig... Men det går ju också bra då man vet att en ledig helg som innehåller middag med vänner på fredag, kalas för mig på lördag och egentid tillsammans med maken på lördag på fin restaurang. 

Men vad händer då med våra planer... Jo J ringer mig på jobbet inatt och berättar att Cornelia har börjat att kräkas... 
Så några timmars sömn har jag fått idag tills jag bytte av J som fick åka och jobba. 
Fredagens middag ryckte, nu håller vi tummarna för kalaset istället. 
Hon har inte kräkts sen inatt, men är trött och "slut". Puh när ska det räcka med sjukdomar i våran familj?! 


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Krya på sig!

2014-03-27 @ 12:58:35
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linda m Mileon

Nu räcker det! Usch så tradigt för er. :-(

2014-04-01 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback