Långpromenad

Idag har jag varit barnvakt åt lilla systersonen. Vi har haft en helt underbar dag. Vi började dagen med att han fick lite lunch, sedan var det våran tur att få lite mat i magen. Gick på en kinaresturang och åt bufé. Där charmade han alla :-)
Sedan bar det ut med en långpromenad med barnvagnen, inte för att jag fick köra den nåt för det skulle bara min man göra hihi ;-) Vi var ute och gick i två timmar, vi gick inte konstant i två timmar utan vi var in på två affärer också :-)
Sedan blev det lite lek inne innan hans pappa kom hem från jobbet.

Imorgon väntar en ny dag med att vara barnvakt. Då blir det en ny långpromenad med vagnen men den här gången blir det jag som ska köra den då inte gubben ska med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback