Oväder

Vilket oväder det var igår kväll, jag gillar verkligen inte åska, tycker det är riktigt obehagligt.
Ovädret var inte direkt över oss så vi slapp det värsta, men tvärs över älven så hade blixten slagit ner, för det brann...

Idag skiner solen och det känns varmt och skönt så jag ska väl snart ta och hoppa i lite kläder och lägga mig ute, man måste passa på nu för vem vet hur många såna här fler dagar som vi får!

På torsdag ska vi iväg och tälta några dagar. Ska bli riktigt kul tror jag i alla fall... har aldrig tidigare tältat men nån gång ska väl ändå vara första gången?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det går jättebra att du lägger till mig. Bara roligt att nån vill följa såklart.. :)



Läskigt med åska, men mysigt med hårt regn på kvällen. Blixten slog ner i mina föräldrars grill igår, hade tydligen legat 4 m bort från ursprungsplatsen och alla blommor mm i närheten var i massa småbitar. Obehagligt!



Lycka till med proverna imorgon! (Själv börjar ju vi vår resa, så det pirrar ordentligt i magen idag..)



Kram Sara

2009-08-11 @ 15:11:26
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Greta

Roligt att tälta, det var mindre trevligt att det bran på andra sidan. Hoppas det blir bra väder för er!

2009-08-11 @ 22:37:22
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback