Överraskning

Sitter här vid datorn och funderar lite vad jag ska skriva här.
Egentligen har man hur mycket som helst att skriva men ibland så står det bara stilla....

Idag när gubben kom hem från jobbet så hade han varit förbi affären och ville överraska mig. Så han hade köpt en fin julstjärna och en chokladkaka till mig.
Chokladkakan var väl inte det bästa att köpa till mig som försöker vara nyttig, för har jag nåt som jag verkligen älskar hemma så har jag så svårt att låta bli att äta upp det.
Så jag får nog äta chokladen idag så att den tar slut och försöka vara nyttigare imorgon.

Jag märker att det blir svårare och svårare för varje dag att äta bra. Tror att så närmare julen vi kommer dessto värre blir det. Jag har i alla fall bestämt mig för att äta det jag vill under jul och nyårshelgen. Sen när alla de här röda dagarna är över så får jag börja om igen.
Mitt mål är väl att jag inte ska gå upp i vikt nu utan att hålla mig vid det jag väger nu.


Kommentarer
Postat av: c

Vilken trevlig överraskning. Alltid kul med nåt litet gott. Jag brukar ju få den obligatoriska marängpåsen när M vill pigga upp mig :) Fast nu är det längesedan.

2009-12-18 @ 20:45:25
URL: http://www.densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback