Festival

Tjohoo!
Ikväll är det party här, det är nämligen festival här i stan! Ska bli riktigt trevligt. Sitter nu här och ångrar att jag inte köpte chips igår när jag var på affärn, så det är väl bara att hoppa in i bilen och åka och handla lite grann...
När jag dricker alkohol vilket jag inte gör så där jätte ofta så vill jag ha dill och gräslökschips.....

Vi kommer nog inte att se några artister utan vi går mest för att träffa gamla kompisar och så... vi kommer nog att hamna i ett öltält eller/och vid nåt gott matställe, älskar nudlar med kyckling och nån stark sås, mums :-)

Som ni märker så har jag inte nåt speciellt att skriva nu, utan det blir mest en massa svammel, men ni får ha överseende med det!

Lev och må!

Kommentarer
Postat av: rockygirl

Festival!!! Älskar det!! Speciellt langos!! Kommer några roliga artister? Ha en toppen helg och va rädd om dig! kram

2009-07-30 @ 21:22:47
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback