Måste vila

Jag verkar ha kommit in nån ny period av graviditeten nu. Är så himla trött på eftermiddagarna så jag måste vila. I början av graviditeten så var jag så här trött, men det gick över sen, för att nu komma tillbaka. Det är väl kroppens sätt att förbereda sig inför förlossningen.

Igår sov jag 1,5 timme på eftermiddagen och trodde att jag skulle få svårt att somna på kvällen, men det gick lika bra som vanligt.

Jag vet inte om jag har skrivit om det tidigare, men jag har börjat att få lite sammandragningar, även det är väl kroppens sätt att förbereda sig inför förlossningen.

Jag har nyss dammsugit av här hemma och det lilla räckte för att göra mig trött. Så jag funderar nu på att lägga mig i soffan och sen nån film, eller krypa ner i sängen med en bok.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker det låter som en utmärkt idé, så otroligt skönt att bara krypa ner och ta det lugnt :)



Tack för dina lugnande ord, då är det förmodligen som jag misstänkte från början. Ha en skön kväll och kommande vecka, nu ska jag packa! Vi hörs, kram

2010-08-31 @ 19:44:29
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Teres

Jag är oxå så hiimla trött nu för tiden. Precis som i början. Kanske är ngn fas man kommer in i nu?!

2010-09-01 @ 11:52:02
URL: http://familjonskas.blogg.se/
Postat av: Lila

TACK för dina ord hos mig! Kram Lila

2010-09-01 @ 12:01:28
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback