Regn och rusk

Idag är det ett riktigt höstväder, det spöregnar ute och känns riktigt höstigt. Så det är en perfekt dag att vara inne och mysa på.
För några dagar sedan var min kära man och köpte en ny tv, vilket jag själv tyckte var riktigt onödigt för den vi hade duger bra. Men nu har vi i alla fall en tv i sovrummet och jag ska väl erkänna att jag tyckte att det var skönt att lägga mig i sängen och se idol igår kväll.
Igår fick J fixa lite med antennkabeln så att tv:n fungerade på övervåningen. Idag ska tv:n däruppe sättas fast på väggen, sen ska kablarna sättas fast i nån kabelgömma på listerna. Sånt roligt ska gubben få roa sig med idag och jag ska titta på för jag orkar inte böja mig ner och stå på golvet.

Ikväll är det 40 års kalas som gäller, ska bli riktigt trevligt.

Jo förresten nu är det inte hemligt längre så jag kan väl berätta här på bloggen att jag ska bli moster igen. Bebisen är beräknad till mitten av mars så det kommer att skilja 4,5 månad mellan kusinerna. Kommer att bli jätte roligt att både jag & syrran är mammalediga samtidigt!
Jag har gissat på att de kommer att få en flicka, får se om jag får rätt.


Kommentarer
Postat av: syster

Ja för tusan vilka mammahäng vi skall ha!!! wihieeeeeeeeeee :)

2010-09-23 @ 13:02:30
Postat av: Anna

men va roligt att få vara mammalediga samtidigt! hoppas att du mår bra

2010-09-23 @ 14:05:21
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Teres

I Kiruna har det snöat hela dagen =)

Kul att få vara memmalediga tillsammans =)

Kram

2010-09-23 @ 21:56:28
URL: http://familjonskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback