Huset förfaller

Jag vet att man inte ska ropa hej än, men jag tror att medicinen hjälper för Cornelia. Tycker att hon är mindre rosslig.
Min förkylning fortsätter att vara just en förkylning. Snorar mest hela tiden och känner mig trött. Idag passade jag på att sova middag med Cornelia. Gumman vaknade efter en timme och fick då vara med sin pappa och jag fortsatte att sova en halvtimme till (så skönt)

Även J är hemma och dåligt, men han har klarat sig från förkylningarna än så länge, utan har nu problem med sin mage.

Jag har varit iväg en sväng för att fylla på kylen idag och det var nog jobbigt. Men nu ska vi nog klara oss några dagar till.

Det märks här hemma att vi har varit sjuka i några dagar då vi mest har tagit det lugnt. Tvätthögen har bara blivit större och större, dammråttorna på golvet har blivit fler och fler. Så nu går tvättmaskinen i ett. Golven är nyss dammsugna och skurade så nu känns allt så mycket bättre.

Igår kväll passade vi på att göra en liten ommöblering här hemma, vi bytte bara plats på köksbordet och en skänk/vitrinskåp. Men det blev riktigt bra. Omväxling förnöjer heter det ju.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Jag hoppas det gått bra för mig med. Det återstår att se när det torkat. :)



Fy vad ni är sjuka hela tiden, hoppas det vänder snart. Krya på er!

Kram

2012-01-10 @ 22:01:48
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Anna

Skönt att Cornelia mår bättre, hoppas du också mår bättre snart :)

Kram

2012-01-12 @ 10:26:59
URL: http://intenzimo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback