Fixat

Idag har vi haft en sån där bra dag då man har fått uträttat en hel massa. Jag började dagen med att ringa lite samtal som jag har haft på en att göra lista.

Ett besök på vårdcentralen har vi också hunnit med då Cornelia tar sig mot öronen igen. Men öronen såg bra ut. Läkaren tyckte att hon såg sjuk ut i ögonen, jag fick då säga att hon alltid ser ut så nu för tiden... Läkaren trodde då i alla fall att det var en ny förkylning som kanske är på väg. Bara att fortsätta att ge alvedon då vi märker att hon har ont...

I journalen stod det visst att operationen skulle bli i mitten av april nån gång, så det känns bra. Då hinner hon göra den i god tid innan vi åker utomlands.

Sen har vi även varit och ordnat med pass till både mig och dottern. Så om en dryg vecka så borde de vara färdiga.

Nu ska vi bara ta det lugnt resten av det som är kvar av den här dagen.

 

 


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Skönt att få operationen gjord.

2012-03-20 @ 21:01:21
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Hanna

Det är ju så skönt med fixardagar! Jag har fått ett il nu när jag städar i lådor, skåpar och garderober :)



Sv: Härligt att ni också fick tillbaka, skumpa på fredag då ;)

2012-03-21 @ 08:34:00
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback