Imorgon

Imorse blev det en tidig morgon igen för den lilla fröken här hemma. Vilket gjorde oss båda trötta, så efter en tidig lunch så somnade vi båda strax innan 11 och sov i två timmar. Välbehövligt kan jag säga :-)
 
Nu har hon nyss somnat och jag tog en liten pause här framför datorn innan det är dags att packa i ordning en liten väska som ska med till sjukhuset imorgon. Då är det nämligen dags för Cornelias operation. Känns så skönt att hon äntligen ska få hjälp (igen) men samtidigt så oroar man sig alltid för narkosen och operationen fast det är ett rutiningrepp.
 
Min ögoninflammation är i stort sett över nu, så nu börjar jag se ut som en människa igen istället för en vampyr eller nåt liknande ;-)
 
Om en timme börjar Greys Anatomy, veckans höjdpunkt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars Nea :-( Känns så orättvist att hon ska behöva gå igenom allt detta. Nu hoppas vi innerligt att det blir bättre!

Sv; Har du ett vitt blockljus och en helt vit servett kommer servetten inte att synas alls. Vissa servetter har ju 3 lager, om du tar det understa så får du helt vit. En servett med mönster kommer att ge det mönstret på ljuset. Du kan även ta silkespapper, tex sådant som man får i skor eller vid presenter. Desto tunnare desto bättre :-)

Kramar!

2012-11-14 @ 20:11:28
URL: http://pernillaweb.blogspot.com
Postat av: avlangtan

Lycka till imorgon jag ska tänka på er <3

2012-11-14 @ 22:10:00
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: mammatea

Hoppas operationen går bra. Tänker på er.

2012-11-15 @ 07:00:15
URL: http://mammatea.se
Postat av: Luiza

Hur menar du nu? Att det är veckans höjdpunkt ;)?
Vilken tur att du ser normal ut så man slipper få hjärtinfarkt om man stöter på dig... Vampyr, usch ;)...

Vad skönt att ni får hjält med Cornelia.
Alltså jag har sagt det förr men det tål att upprepas. Stackars tappra flickebarn som måste gå igenom så mkt skit.
Lycka till.
Massa kramar

Postat av: Suss

Tänker på er i dag och hoppas att allt går bra med operationen. Kram

2012-11-15 @ 11:33:38
Postat av: Marie

Hoppas det går bra idag.

2012-11-15 @ 11:50:52
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback