Ännu en fredag

Har nyss kommit hem från en middag hos mina svärföräldrar. Sitter nu en liten stund framför datorn innan det är dags att bänka sig framför tv:n.
Ikväll är det så ska det låta :-) Undra vem som låter mest, jag eller tv:n... hihi

Idag har jag varit barnvakt åt sötungen, vi har varit på promenad, blev inte lika långt idag som igår då jag har fått såna blåsor på min vänstra fot. Har varit och köpt skavsårsplåster idag så jag hoppas att det går över fort. Det är så där när man ska slå på stort och köpa springskor :-)

Vi har även varit på en vårmässa, men den kan jag sammanfatta med två ord, Helt värdelös! Så om det är nån av er som har funderat på att gå på den så kan jag rekomendera er att stanna hemma. Fanns inte alls nåt kul att titta på. Jag som allid brukar hitta nåt skoj. Hade tänkt att köpa lite växer och sånt men inget sånt såldes.. hmm konstigt.

Idag är jag på spraydag 2 och än så länge märker jag inte av att jag sprayar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback