Tandläkarbesök

Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. Inte alls kul kan jag säga, kändes som att tandläkaren och sköterskan bara pratade över huvudet på mig. Vill att de ska berätta vad de gör och inte bara prata med varandra. Så irriterad på mig själv samtidigt då jag inte säger till men det är inte så lätt...

Hur som helst så hade jag ett litet hål i min visdomstand, hade bestämt mig redan innan tandläkarbesöket att de skulle dra ut den. Men det blev inte som jag ville, tandläkaren tyckte att det var så litet så hon skulle laga det. Sagt och gjort så började hon, det tog ungefär 50 minuter för att laga ett litet hål... När hon var färdig så sa hon att om hon visste att jag hade sån liten mun så skulle vi ha dragit ut tanden i alla fall, men HALLÅ det borde hon väl ändå se när hon kollade...
 

Efter tandläkarbesöket åkte jag förbi och hämtade upp mina mediciner som hade kommit. Så nu har jag hemma allt jag behöver inför det här ivf försöket :-) Jag kom även upp till högkostnadsskyddet så nu har jag frikort på apoteket ett år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback