Sovit 12,5 timmar

Hjälp vad jag var trött igår, jag spenderade dagen med att ligga i soffan och sängen under en filt, för jag kände mig rätt så frusen...  Det blev en tidig kväll för mig, tror att jag somnade strax innan 21 och vaknade vid halv tio så det har blivit 12,5 timmars sömn inatt....

Idag ska jag iväg på ett personalmöte, sen ska jag till syrran och sova över där. För imorgon ska jag vara barnvakt till systersonen. Han har visst blivit lite snorig så jag hoppas att han mår bättre nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! Aldrig har det varit så skönt att ha mens och mensvärk.. :)



Mysigt med barnvaktande, hoppas lillkillen kryar på sig!



Kram kram

2009-08-24 @ 12:26:43
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback