Ikea

Idag har jag varit min snabbaste gång på ikea. Allt som allt tog det ungefär 30 minuter och då hade vi handlat färdigt efter det.
Idag blev det att köpa 2 köksöverskåp som vi ska ha i tvättstugan, kommer nog att bli riktigt bra med lite bättre förvaring där.
Det blev även att köpa tyg som jag ska sy köksgardiner av, nya kuddar till soffan och en filt till soffan. Allt gick i en grön ton. Vill ha lite vårkänsla :-)
Imorgon blir det nog att sätta sig vid symaskinen och försöka få ihop det. Bilder kommer nog sen, skriver nog för om det blir helt misslyckat så hoppar jag över bilderna :-)

Ikväll börjar Så ska det låta om, då kommer jag att sitta bänkad framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: Tess

tack finis! nu SKA det bli bebis! Hur går d för dig? varit på ultraljud än?





ha en häääärlig kväll!



<3



kramis!

2009-02-27 @ 19:51:16
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback