Vårkänslor

Idag har jag verkligen legat i här hemma.

Jag började dagen med att åka iväg och lämna lite ikea saker som jag har köpte till syrran och till en jobbarkompis.
Sen åkte vi och storhandlade.
Väl hemma igen så gjorde vi pizza till lunch.
Efter det åkte symaskinen fram och jag sydde nya gardiner till köket.
Sen blev det att putsa fönster, dammtorka och städa hela nedrevåningen.

Så nu har jag har vårkänslor här hemma. Det enda som saknas är en bukett tulpaner, det får jag åka och köpa en annan dag.
Igår lovade jag bilder om jag blev nöjd så här kommer två bilder. Det känns som att vi har fått ett nytt kök/vardagsrum, allt som allt har det kostat 315 kr, billigt och bra :-)


Här är mina gardiner som jag har sytt idag.



De nya kuddarna och filten. Ska sy två kuddar till av tyget som blev kvar från gardinerna.


Nu ska jag bara sätta mig vid tv:n och ta det lugnt resten av kvällen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback