Bortbjudna på middag igen...

Jag måste bara tipsa er om bloglovin, så himla smidigt allt har blivit sen jag har hittat den tjänsten.... Tack Greta! Nu loggar jag bara in där och då ser jag när mina favorit bloggar är uppdaterade. Förrut fick jag gå igenom varje blogg men nu läser jag bara när det har kommit nåt nytt :-)
Om ni inte redan har bloglovin så rekomenderar jag er att skaffa det!

Idag har min farfar bjudit oss på middag, var egentligen tänkt att de skulle komma hit idag och åka ut med båten och förhoppningsvis få lite fisk. Men tiden är knappt, snart åker de hem och då prioriterades istället en middag där vi kan umgås alla tillsammans. Ska hur som helst bli trevligt. Vi träffas högst en gång per år, och då blir det lite intensivt, men man får ta det man får. Jag hoppas ju så klart att han väljer att flytta hit upp, men nu har hans "tjej" sagt att hon inte vill, men vem vet han kanske flyttar hit själv :-)


Kommentarer
Postat av: Greta

Trevligt med middag.

Det var så lite så:) det är riktigt smidigt.

2009-07-29 @ 19:43:31
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback