Ruvardag 5

Idag är jag på ruvardag 5 och igår så gjorde det lite ont i magen en kort stund och man kan ju inte låta bli att undra om det kan vara att det fastnade... vet att det här är önsketänkande men man måste göra nåt för att hålla uppe hoppet!

Jag är så fruktansvärt trött mest hela tiden, kommer inte ihåg att jag har varit det de tidigare behandlingarna. Det är ju sommar och då brukar man vara piggare. Men vid 14 -tiden så måste jag sova en stund... behöver verkligen den vilan. Ändå somnar jag tidigt på kvällarna...

Imorgon är första gången jag ska jobba efter äggplocket. Var egentligen meningen att jag skulle jobba både onsdag och torsdag natt men då jag har så mycket tid i min flex så har jag tagit ledigt på torsdag, känns riktigt skönt. Så nu jobbar jag imorgon natt och sen är jag ledig ända tills på midsommarafton, det blir 15 hela lediga dagar :-) Känner verkligen att jag kommer att behöva det. Vill bara vila och försöka ta det lugnt den här ruvningen.

Min svärmor har sagt att allt jag är sugen på ska jag äta och det går jag efter så idag då jag var på affärn så kunde jag inte låta bli att köpa en liten bakelse. Sen har jag bakat vaniljbullar men jag har bara smakat 1 och resten hamnade i frysen :-)

Idag är det tisdag och det har redan gått 1 vecka sedan vi gjorde äggplocket, tycker tiden har gått så fort.

Ikväll är det Desperate Housewife på tv så jag ska försöka hålla mig vaken till klockan 22, men det kan bli svårt ;-)

Kommentarer
Postat av: rockygirl

Självklart har det lilla livet fastnat! Det kommer gå perfekt!!! Ohh, vanlijbullar lät inte dumt!!

2009-06-03 @ 05:43:46
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback