Bloggar

Sitter här vid datorn och kollar på alla mina favoritsidor och blir faccinerad över hur många sidor man verkligen måste besöka varje dag. Jag läser mest bloggar och då är jag jätte nöjd över att ha hittat www.bloglovin.com där kan man preminuera på olika bloggar som man läser, det är jätte smidigt, man loggar barain där så får man se när alla sina favorit bloggar är uppdaterade. Om ni vill kan ni preminuera på min blogg där ;-)

Inatt jobbade jag sista natten för den här helgen. Kvällen började riktigt dåligt, våran chef hade varit på jobbet under dagen och råkat ta med sig våran nyckel till skåpet där vi har alla våra saker hem till sig. Så när vi kom till jobbet fick vi leta och leta, vi ringde även hem till chefen men fick inget svar så vi fick ta saken i egna händer och leka inbrottstjuvar. Vi försökte bryta upp skåpet med hjälp av skruvmejslar och hammare men det gick inte så allt slutade med ett trasigt lås och ett skåp utan baksida. Så nu kan vi inte längre öppna skåpet utan vi får lyfta ut det från väggen för att kunna komma åt sakerna....

Min syrra ringde precis, nu har hon bokat en resa till oss... jag, gubben, syrran, svågern, systersonen, mamma och pappa drar till Turkiet på en all inclusive resa i början av maj nästa år. Ska bli så härligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback