Tidig kväll

Det blev en tidig kväll för mig igår, orkade precis se klart körslaget och sen var det bara att krypa ner i sängen. Hann inte mer än att lägga mig så ringde telefonen, det var mina kollegor som undrade om jag ville komma ut och jobba extra igår natt. Det skulle bli kvalificerad övertid, med andra ord dubbelt betalt men jag var så slut så det var bara att tacka nej tyvärr.

Idag ska jag iväg en sväng på HM, fick en jätte fin mamma tröja därifrån men nu när jag har användt den två gånger så är den inte lika fin. Tyvärr var kvaliten inte den bästa så den ska lämnas tillbaka och så ska jag kika om jag hittar nåt annat fint.

Jag har hittat en annan snygg mamma klänning från polarn och pyret som jag är lite sugen på. Så vi får se om det blir nån tur dit nån dag och se hur den ser ut irl.

KLÄNNING
Bild lånad från polarn och pyret

Kommentarer
Postat av: Plusresan

Åh, den är verkligen skitsnygg!!!!

Hoppas jag själv kommer få köpa den till sensommaren =)

Men det är bara ruvardag 3 än så länge...



KRAM

2010-04-04 @ 12:27:23
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för dina kommentarer Sara, all omtanke värmer enormt när det är tufft. Du skrev om TSH-värdet hos mig, mitt ligger på 2,4 - vet inte var det ska ligga (enligt mina papper är 0,4-3,5 normalt).



Vilken snygg klänning! Tänk vad mycket snygga mammaklänningar du kan ha i sommar :) Hoppas din påsk varit härlig på alla sätt, kram

2010-04-05 @ 14:04:23
URL: http://mijaqi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback