Awards

Oj vilken överraskning, jag har fått en awards från När väntan blir längre än 9 månader. Tack så jätte mycket Fru Barnlös.
Jag har även fått en awards från Mamman med den tomma famnen. Ett jätte stort tack till dig också FruTiger!
 


Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg om att du gett dom denna award!

Hmm dem första punkterna var ju lätt fixat. Men nu kommer det svåra, att skriva 7 "intressanta" saker om sig själv. Vet inte riktigt hur intressant det här kommer att bli, men det står helt enkelt still där uppe...

* Jag är äldst i en syskonskara av 3 barn
* Jag och J var ihop redan när jag var ca 10 år, det tog då slut och vi blev tillsammans igen när jag var 19 år.
* Jag älskar choklad och coca-cola (svårt när man försöker hålla igen)
* Lätt förvirrad
* Höjdrädd
* Jag är nyfiken
* Gillar att se såpoperor på tv

Det var jätte svårt att bara välja ut 7 bloggar att ge en awards till. Men dem här bloggarna har jag valt:

TorparFru Carlsson
Mitt hem och min trädgård
Den som väntar
Smultron på strå
Barnlängtan
Mitt liv i min vardag
En inre resa genom ivf

Kommentarer
Postat av: Greta

Tack skulle vilja ge tillbaka en avards men det kanske man inte ska göra.

Tack och kram på dig.

2010-01-27 @ 15:05:54
URL: http://torparfru.blogspot.com
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Å tack så mycket!!! O tack för grattulationerna på fejan, fast jag försöker o förtränga att jag fyller år, känner panik över o bli äldre. Det hade varit annorlunda om vi hade fått våra barn som vi önskat, då hade jag inte brytt mig, då e 33 år ingen ålder, men nu känns det jobbigt.

2010-01-28 @ 22:51:42
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback