Gring

Halloj!

Idag har jag varit med min mamma och farfars "tjej" till ikea och några andra roliga affärer. Kom hem med lite grejer till bebisen (vad annars?)

Är nu trött, sliten och grinig efter att bara ha sovit några få timmar inatt, plus att resan till och från ikea i bilen inte var det skönaste för mig.
Kanske även ska tillägga att jag är på dåligt humör....

Just nu håller jag på att tvätta upp alla dynor till våran soffa efter att en kompis har sovit där inatt med sällskap, behöver kanske inte skriva mer... Det är därför jag har sovit få timmar inatt och är sur och gring. 
Det är jätte roligt att tvätta soffdynor eller hur?! Framför allt när soffan ska kemtvättas, men måste den tvättas så måste den. Hoppas att det fungerar med handtvättsprogrammet i maskinen.

J gör så gott han kan för att få mig på bra humör, badtunnan är fylld med vatten och den eldas upp för fullt nu. Sist jag kollade var det 36 grader i den, så snart ska jag hoppa ner där och hoppas att det varma vattnet ska hjälpa mig bli på bättre humör.

 


Kommentarer
Postat av: Lila

Oh, Ikea....jag är lite avis! Hoppas din fredagskväll blir bra och att du blivit gladare:):)



Kramis Lila

2010-07-02 @ 19:58:52
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback