Vattenkrig

Igår glömde jag bort att skriva att jag och J firade 10 år tillsammans. Tiden har verkligen gått fort, känns nästan som att det vore igår vi blev tillsammans.
Vi firade inte våran dag på nåt speciellt sätt, utan vi har tänkt att gå på bio nån dag då det passar.

Idag har det var soligt och varmt här, men samtidigt har det blåst så det ble inte så jobbigt för mig. Jag har till och med klarat att vara ute största delen av dagen.
Vi hade middagsgäster i form av syrran, systersonen, mina föräldrar, farfar och hans kvinna. Efter maten så blev det vattenkrig i badtunnan.

Imorgon ska jag till barnmorskan, tror att hon ska mäta min mage för första gången imorgon. Ska bli riktigt spännande att se var jag hamnar på kurvan.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Mäta magen och lyssna på lillhjärtat kommer BM att göra varje rutinbesök enda tills bebisen är född, om ni har det som det är här. Hur mysigt som helst :)



Efter 25 fulla veckor hade jag 23 i SF-mått. Blir kul att läsa vad du får.

2010-07-08 @ 21:43:31
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: Tonci

Jag ska också till barnmorska imorgon och tror att första mätningen ska ske då. Jag är jättenyfiken på vad hon mäter och var jag hamnar på kurvan, för att jag känner att min mage är alldeles för stor...

Grattis på er 10-årsdag!

2010-07-08 @ 22:38:35
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback