Award

Jag har fått en till award från Louise, roligt med en ny utmärkelse från en för mig ny bloggläsare! Tack så mycket!

Med awarden följer vissa saker som man ska göra.

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått award...




Här kommer 7 intressanta fakta om mig, intressanta vet jag förresten inte om det är. Men det kanske är lite nyheter som ni inte visste ;)

1. Bor tillsammans med min man, hund och katt i ett hus i skogen.
2. Min man frågade chans på mig redan när jag var i 10 års åldern. Vi var då ihop i några dagar innan jag gjorde slut för att han var så jobbig ;)
3. Jag jobbar som undersköterska på natten.
4. Bland det absolut värsta jag vet är när nån stryker mig över håret, så det känns som att en hund har slickat mig på huvudet. Min pappa älskar att reta mig och göra det...
5. När jag var yngre hade jag ett riktigt j-vla humör. Min mamma sa att det var ett vädurshumör.
6. Älskar mjölkchoklad, när jag var i tonåren så kunde jag vräka i mig en 200 grams marabochokladkaka. Det kan jag nog nu också förresten men nu är jag bättre på att spara.
7. Jag är äldst i en syskonskara på 3 barn. Har en lillasyster och en lillebror. Mina föräldrar är fortfarande gifta vilket är ganska ovanligt.

Nu ska jag ge vidare den här awarden till 7 andra bloggare, det var jätte svårt att bara välja ut 7 stycken, men nu tror att de jag har valt inte har fått den här awarden tidigare.

Smultron på strå 
Skål från ensamheten 
Mitt hem och min trädgård
Mamman med den tomma famnen
Jag älskar därför finns jag
Lilas bloggvärd
Resan till plusset

Kommentarer
Postat av: Plusresan

Tack för awarden tjejen! Vad glad jag blir!!! =)



KRAM

2010-09-26 @ 22:45:24
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Tack så jättemycket för awarden! Nu har jag gjort ett inlägg :)

2010-10-04 @ 11:43:57
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback