Presenter

Halloj!

Har väl egentligen inget kul att skriva idag, känns som att det står still där uppe ;-) Får väl skylla på att jag är lite trött.

Idag har jag gjort lite nytta här hemma, passade på att gå en sväng med dammsugaren medans Cornelia satt och "pratade" i babysitern. Hon har börjat att "prata" riktigt mycket nu, hon är precis som sin mamma....

Vi har varit en sväng till sjukhuset och träffat min pappa, han har fått komma hem idag. Han ska även få en akuttid till sin hjärtläkare så då får vi se om de tar nåt beslut om pacemakern. Just nu har han en hjärtmätare som han ska ha till imorgon för att de ska kunna se hur hjärtat jobbar.

En sväng till svärmor och svärfar har vi också hunnit med, där fick både jag & Cornelia presenter. Cornelia fick några scarfar/dreggisar (det går ett ex antal såna varje dag) och ett par byxor och jag fick en ny tunnika som jag har varit och kikat på tidigare. Det var verkligen en Sara tröja, jätte fin och skön och det bästa av allt den "gömde" undan min mage!

Nu ska jag sätta mig i soffan ett tag och se om det är nåt bra på tv. Funderar lite på om jag ska orka vara uppe till 22 då Big brother börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback