Kompisbus

Idag har jag & Cornelia haft finbesök av Hanna och Astrid. Finaste Hanna hade med sig en duschkräm från bodyshop och det senaste nummret av mama till mig, för att vi var tvungna att ta bort våran hund. Tusen tack igen!
Dagen har vi spenderat på våran altan, där barnen har lekt med varandra. Cornelia visade sig vara riktigt ego om sina leksaker, så fort Astrid tog en leksak så var hon bara tvungen att ta den....


Astrid och Cornelia -blivande bloggerskor?!


Här ser det ut som att Cornelia ska äta upp Astrid

Tack för idag Hanna, det här gör vi gärna om nån dag!

Annars så har jag hunnit med att handla idag, köpte hem svenska jordgubbar som jag har suttit och frossat i. Helt underbart goda!

Cornelia somnade på en gång hon la sig i spjälsängen, måste vara jobbigt att leka med en kompis hela dagen ♥


Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Va roligt och mysigt med en dejt, både för er och barnen :-)

2011-06-16 @ 22:25:17
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Linda

Åh tack fina du! Jag tycker om o sy men tyvärr är jag rätt slarvig ;-) Men försöker bättra mig på den biten, tålamod är inte min starkaste sida. Och tack för tipset om dyna till vagnen! Eran var ju jättefin!! Härliga tyger och fiffigt med två olika så man kan vända o få en "ny" vagn :-D Vad är stoppningen i dynan? skum?



Härligt det såg ut med småtjejerna på altanen din, så roligt att ni hittat varann och umgås!



Lindex hade faktiskt en hel del på rean, blev förvånad över att det var så pass mycket. Dock tyckte jag det var mer tjej än pojk som reades ut, iallafall hos oss. Det skiljer ju sig lite olika från affärer, vad som finns kvar i lager. Ska kika en sväng imorgon med - dem verkade inte hunnit märkt upp allt utan kom titt som tätt och fyllde på med nya plagg.

2011-06-16 @ 22:38:41
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, Astrid somnade som en stock kvart över sju! :) Hon sov i bilen påväg hem, och sedan hade hon lattjo lajbans i gåstolen när vi kom hem. Antar att hon var sjukt övertrött, för hon stod i hallen och tittade på tapeten samtidigt som hon gapskrattade :D



Här har vi snart snygga badrum, Crille ringde just och berättade att hantverkarna kommer PÅ MÅNDAG, så i helgen blir det en tripp till Ikea istället för Bredsel :) Snabba ryck, jomenvisst! :)



Alltid lika trevligt att ses, nu får det inte bli lika länge som sist till nästa gång! kramkram och trevlig helg

2011-06-17 @ 08:31:37
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Jannie

hi hi hi Så himla söta de är!

Ser verkligen ut somhon ska käka upp henne!Riktigt lördags/ögon godis!



VA??Har ni sytt den själva??Nu blev jag inte lite impad!Den var ju superfin!Jag har tummen i rompen när det gäller sömnad så jag vågar inte ens ge mig på det där tyvärr...Får ut o leta i affärerna istället.

Men en en gång.Det var verkligen superfint!



TACK för de snälla orden!Glada vi blev!Hoppas ni får en härlig fredag!KRAM

2011-06-17 @ 09:35:27
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Va gulligt av henne att ge en liten "pigga upp gåva"!



Helgen blir nog alldeles säkert mys! Önskar dig och din familj detsamma!



Kram

2011-06-17 @ 11:57:36
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, du/ni har en stående inbjudan ;) Snart har vi finfina badrum, ska bli så kul :) Kommer väl aldrig gå ut därifrån när det väl är klart, tur att jag har en smidig liten dator så jag kan hålla kontakt med omvärlden iaf :D



Var det något ni glömde/något som inte fanns när ni var upp? Skicka ett sms isf så fixar vi det imorgon! :)



kramkram

2011-06-17 @ 22:47:23
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback