Firar

Idag har vi haft ett litet kalas för Cornelia som blir ½ år imorgon. Självklart måste det firas med tårta och som den mamma jag är så fick dottern självklart smaka lite tårta. Om det var gott, ja första tuggan var väl inte så där jätte gott, men sen smakade det kalas.



Efter lite tårta så fick jag lite melon...


Vad är ett kalas utan paket, självklart fick hon många fina paket.






Sen fick hon även nya tuttar och pengar. När man ser hennes presenter så kan man nästan tror att hon fyller 1år. Hur ska det bli om ett halvår?!

Jag har ju glömt att berätta om våran natt, igår kväll somnade fröken nyfiken strax innan klockan 22 och vakande vid 5 tiden för lite mat, men efter det fortsatte vi att sova fram till halv nio. Så det var riktigt skönt med sovmorgon.

Idag har hon varit trött, somnade direkt efter lunchen och nu sover hon igen. Man blir trött när man har kalas...

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart man ska fira när man fyller 6mån.. Grattis Cornelia!! :)

2011-05-07 @ 16:15:43
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh så fort det går! Va roligt med ½ års kalas! :-D Och mycket fint fick hon, ni har lagt ribban nu inför födelsedagarna ;-) Ha ha!



Skeden jag matar Mileon med är en Bambino sked, fast en mjuk variant som är prima att börja med då den är lite snällare mot gommen på dem små. Dem finns lite överallt, Barnens Hus, Babyproffsen, vissa större matkedjor emellanåt. Jag har även sett att vissa nätshoppar också, ex. Jollyroom har dem.

2011-05-07 @ 16:37:51
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Suss

Grattis till lilla sockerbiten från mig också! Vilka fantastiskt fina saker hon fick :)

2011-05-07 @ 20:29:57
Postat av: mamic

Grattis Cornelia! Tänk att hon redan blir 6 månader och på måndag blir mitt ♥ 3 månader. :-) Tiden går fort när man har roligt. ;-)

2011-05-07 @ 20:49:29
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Blev det bra med skorna? :)

Va roligt med lite kalas, klart hon ska ha det! :)

2011-05-07 @ 22:27:32
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Ja fy det är jättetråkigt och jobbigt för henne :(

Jag kan lägga upp bild på vad jag köpte sen :-)

2011-05-08 @ 10:00:18
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Blomster

Grattis Cornelia på 6-månadersdagen!

2011-05-08 @ 13:08:53
Postat av: Lotta

Grattis Cornelia!



Vad hon är duktig på att hålla och äta själv.

2011-05-10 @ 03:58:33
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback