Minus

Inatt har det varit minusgrader här, så nu får vi nog räkna med fler kalla nätter/dagar. På morgonen var det frost på bilarna.

Igår kväll började jag hosta och sen började jag tokkräkas i 5 minuter. Vet inte riktigt vad som hände, kände mig ganska svag efteråt och gick och la mig. Hann inte mer än lägga mig i sängen så mådde jag riktigt bra och idag känner jag mig precis som vanligt.
Så jag tror att jag kräktes på grund av slem för idag har jag ingen hosta.

Idag ska jag göra det minsta lilla, med andra ord bara vara hemma och mysa med min familj.
Imorgon är det måndag och då är det kyrkis igen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nejmen HU, vad säger du! Inte vill jag komma hem till några minusgrader heller! :) Hoppas att slemmet ger med sig och att du inte blir sjuk igen!



Sv: Jag har ju -5.5 på bägge ögonen, så från början kände jag mig nästan blind ;) Det fanns en hel bunt med goda varmkorvar, så det hade nog räckt! När han frågade om hon åt korv och jag svarade ja, så trodde jag att hon skulle få en korvskiva. Men inte det, han var riktigt generös och hon gnagde nöjt på sin varmkorv där hon satt i vagnen ;)



Vi kommer hem mån eftermiddag, hör av mig då vi kommit hem så får vi styra upp ngt! :) kram

2011-09-18 @ 13:35:42
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det låter som en mysig helg, minus kräk såklart. Men skönt att du mår bra idag!



Jo, lite shoppat blev det allt. En ny blus/tunika, lite underkläder, hårspännen och blommor. :)



2011-09-18 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback