Shoppat

Idag hängde jag & Cornelia på låset då Polarn o pyret skulle öppna. Badtröja, badbyxor och en lila/grårandig velour tröja fick följa med därifrån till det fina priset av 200kr sammanlagt.
Sen blev det även en sväng förbi Kappahl där en marinblårandig tröja och en jenasklänning fick följa med hem. Vi hann även med en sväng på HM, där hittade jag ett två pack med långärmade tröjor för 99kr, så även det fick Cornelia.



För några dagar sedan kom även dessa plagg hem.


Fin baströja och en windstopper från P.o.P.

Känns skönt att vi nu har lite kläder i stl 92, då vi har börjat lite smått med den storleken. Vissa av Cornelias kläder i 86 har blivit för små, så nu måste nya kläder köpas ;-)

86 kläderna har Cornelia kunnat ha sen i slutet av sommaren fram tills nu och jag skulle tro att 92:orna kommer att passa ännu längre tid.

Efter dagens shoppingtur hade jag en trött tjej ikväll som direkt efter kvällsduschen somnade, jobbigt att springa i affärer med sin mamma ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad fina kläder, och vilka bra priser!!!



Tycker att det är skönt att de inte växer ur sina kläder lika fort framöver, lättare att planera då. Tror som sagt vi går upp på 86 till sommaren, kanske jag vågar mig på att köpa en rea-vinteroverall till nästa år på PoP?!?



2012-01-18 @ 19:32:35
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: mammaTea

Vilka fina kap ni gjort!

2012-01-18 @ 21:16:27
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback