Dagen innan

Dagen före midsommar och jag kommer på att jag har glömt att köpa några "viktiga" saker på affären. Behöver jag säga att jag inte var ensam där... Min syster upplyste mig igår om att jag har blivit gråhårig och drog lös två vita strån. Sen när jag kom hem började jag syna håret och jag misstänker starkt att det är vit hårfärg som jag har i håret efter målningen av lekstugan. Eller jag kanske bara är i förnekelsestadiet, vad vet jag. Hur som helst så köpte jag hem brunhårfärg så ikväll ska burret färgas.
 
Annars så har vi varit till mina föräldrar på lunch. Cornelia fick leka med dagbarnen som var där för sista gången innan semestern. Hon känns alltid så stor då hon leker med andra barn, var tog min lilla bebis vägen?!
 
Ikväll blir det att förbereda lite grann som ska med till midsommarfirandet imorgon. Då blir det lunch ute i det fria. Det är kommunen som har ett ställe som vi nästan alltid är på just till midsommar. Där finns det hästar, får, hönor, kaniner, kossor mm. Så det är extra roligt att få vara där med Cornelia.
Förra året hade vi otur då vi var där då det började att spöregna.
 
 
Den här bilden är från förra årets midsommar firande.

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Vilken sötis!

2012-06-21 @ 19:27:36
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback