Fotograferingen

Gårdagens fotografering gick riktigt bra. Cornelia var på ett busigt humör så det ska bli roligt att se hur bilderna blev. Fotografen Maria blev nöjd så då tror jag att vi också kommer att bli det. Gumman körde sin nya lek, sov Mia sov och sen buu. Tror att Maria blev rätt så glad då Cornelia visste vad hon hette ;-)
 
Idag är det dags för jobb igen för mig, känns som att jag precis jobbade. De här lediga dagarna har bara sprungit iväg.
 
Jag tog sovmorgon imorse och sen har jag städat lite grann här hemma. Så nu känner jag mig nöjd med den här dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Luiza

Gaaah, städa skulle jag också behäva göra. Känns som man gör det 1 gång i veckan numera, och det när maken e hemma...suck.

Kul med fotografering. Förstår att du är nyfiken på resultatet =).
Är fotografen nöjd kommer ni säkert också vara det.

Ja, det där med smakportioner är riktigt kul, men idag tog vi en paus från det. Hon tycktes bli krånglig i magen efter , så vi tar det imorgon igen =).

Hoppas du får en fin eftermiddag.
Kramar

Postat av: Hanna

Ska bli spännande att se korten från denna fotografering också, jag hade ju redan några favoriter från den förra :) Var ni ute idag också?

Sv: Haha, men Saaaara, du måste komma ihåg att alltid kolla efter valar när du kör över bron ;)

Nu får du se nya frillan, la just upp två kort :)

2012-09-07 @ 20:14:55
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback