Shoppat

Nu har Cornelia varit utan tutte i över en vecka och det går riktigt bra.
Igår var vi och lämnade de till kaninungarna på friluftsmuseumet. Jag trodde att Jon skulle ha svårt att skiljas från de men även det gick riktigt bra. Ibland frågar hon efter de och då säger vi bara att de smakar illa och att kaninungarna har fått de. Det accepterar hon.
 

Idag har jag, Cornelia och hennes mormor gjort stan. Det viktigaste på dagens agenda var att köpa en vinteroverall till Cornelia och det har vi nu gjort, eller hennes mormor har gjort det. Hon ska få overallen i födelsedagspresent.
Är inte helt hundra på om jag ska behålla den här färgen eller om vi ska byta.
 
 
En annan affär här i stan hade rea och då fick Cornelia en klänning från Villervalla av sin mormor. Jag köpte en munktröja från samma märke.
När vi kom hem från stan gick jag in på Villervallas hemsida där jag hittade mer fina kläder på rean som jag klickade hem.
Jag var även in på Lindex och köpa en tunika och ett par leggings till Cornelia.
 
 
 
Cornelias garderob kräver en rejäl rensning, har hittat många trasiga och urtvättade plagg. Nu då hon kan ha kläderna så mycket längre så hinner de gå sönder innan hon har växt ur de, såna problem hade man aldrig förr.

Några par svarta vanliga leggings, ett par leopard leggings och nån enfärgad tunika står på våran handlingslista, sen är vi nog redo för hösten.
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Så mycket fint! Och va duktig hon är utan napp.

2013-08-02 @ 07:25:31
URL: http://mammatea.se
Postat av: mammaTea

Sv
Spännande, hemskt, ofattbart... Blandade känslor inför förskolestarten helt enkelt ;)

2013-08-03 @ 21:35:13
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Marie

Så mycket fint du hittat! Och vad duktig C är som klarar sig utan tutte.

Sv: Miniparken ligger ca fyra mil från Umeå, inåt landet. Mickelbogård heter det och ligger i Mickelträsk.

2013-08-05 @ 19:49:31
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Hanna

Fiiiin shopping :)

Sv: Ja, vi hoppas att det ska vända av sig själv med vikten, men börjar vara lite oroliga. Sedan i våras har vi tyckt att hon dricker otroligt mycket vatten, pinkar mycket och nu går hon ner i vikt. Pratade om det i helgen, då berättar Crilles mamma att hennes biologiska pappa hade diabetes..Skit skit skit. Imorgon ska vi in och lämna lite prover efter att ha pratat med BVC idag, som pratat med hennes läkare.

Förhoppningsvis är det inget, men oroliga är vi..

2013-08-05 @ 23:14:24
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback