Värk

För ungefär 2 veckor sedan sträckte jag med på jobbet, så sen dess har jag gått omkring med stel nacke och värk. Igår tog jag äntligen itu med det och gick till en läkare, mest för att det ska finnas dokumenterat om jag får mer problem då jag blir äldre då jag har skrivit en arbetsskada.
Läkaren konstaterade att jag har fått en rejäl streckning i muskel från höger axel till nacken. Så nu ska jag äta pronaxen i 12 dagar kombinerat med panodil. Jag som inte gillar att äta en massa tabletter, men nu är det bara att lyda doktorn ;) Jag ska även försöka undvika lyft, men det är ju inte det lättaste på mitt jobb men jag ska i alla fall tänka på hur jag lyfter.
 
Här hemma är jag inne i en målarfas, ni vet sista rycket innan sommaren är slut. Idag är det våran vedboda som ska få bli svart. Jag målar allt som jag når till och sen får J göra höjderna och det vita. Jag är inte riktigt den bästa målaren, så det är lätt hänt att det blir lite kladdigt då jag är i farten ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Hoppas doktorns ordination gör att du mår bättre!

2013-08-27 @ 11:12:08
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marie

Aj då, hoppas du snart känner dig bättre.

Vad spännande med en ny släkting!

2013-08-28 @ 12:29:50
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Hanna

Aj aj aj! Ta det lugnt på jobbet superkvinnan! ;)

Sv: Tycker att Lagerhaus hade flera fina/goda! Annars är Partylite mina favoriter :)

2013-08-28 @ 22:47:22
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback