Segt

Det var verkligen en envis förkylning som jag och Cornelia åkte på. Vi är fortfarande inte helt pigga men det börjar finnas hopp om liv. Idag har vi trotsat sjukstugan och varit och hälsat på min syster med familj. Där firade vi min systerson som har fyllt 5år medan vi har varit sjuk. Gott fika och lunch hann vi med att få där, plus en massa surr och mys ♥
 
I lördags fick vi  hjälp med målning av vårat hus. J, pappa, svärfar, J:s morfar, en kompis och min svägerska hjälptes åt att måla medan jag & Cornelia var hos mamma/mormor och försökte leka så bäst vi orkade. Så nu är hela huset svart. Det som är kvar att göra på själva huset är att måla balkongen på övervåningen och de vita detaljerna. Men redan nu så ser man hur snyggt det kommer att bli. Jag känner mig tokigt nöjd :-)
 
Annars så händer det inte så där jättemycket här hemma. I veckan ska vi försöka göra färdigt målningen men allt beror ju på väder och vind. Sen ska det tvättas och packas in i husvagnen för till helgen åker vi äntligen iväg på semester!!! Gissa om vi längtar. Ullared here we come!!!

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt att ni mår bättre!

2013-07-01 @ 18:38:40
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marie

Skönt att ni är på bättringsvägen.

Hoppas ni får en härlig semester.

2013-07-03 @ 09:36:50
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Hanna

När ni kommit hem vill vi komma och se! Och palla jordgubbar, fast det kan vi ju iofs göra när ni är borta också ;)

Sv: Bra tips, vi ska absolut ringa, men jag tycker att det är så jobbigt att pruta, så du får nog ringa åt oss istället ;) Ha en härlig semester, och shoppa loss!

2013-07-03 @ 12:37:57
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback