Äntligen på banan igen

Så var denna medicinkur över och Cornelia har fått vara sina första dag på förskolan idag efter att ha varit hemma i över en vecka.
 
Hon har längtat och längtat! Jag kan säga att det var en trött tjej som jag hämtade hem idag ;-)
Det blev i alla fall en mjukstart för henne, en dag på förskolan och sen ledig i två dagar.
 
Den här veckan har vi många roliga saker inplanerade. Imorgon börjar vi med lekdejt med V och hans mamma. Sen väntar klippning, kalas och sånt resten av veckan. Däremellan ska det hinnas med lite tråkigare saker som att fortsätta att skrapa vårat hus...
 
Under veckan som Cornelia var sjuk så passade jag på att sy hennes sommargarderob. Det här är lite av mina alster.  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ju grym på att sy! Vad fint med de där vågiga kantbanden :)

Sv: Crilles farbror har en vagn som man kanske skulle kunna få låna..Men annars så kan vi lika gärna bo i stuga ju om man ska till camping. Crille har pratat om att han är sugen på att tälta, får se om det blir något av den saken i sommar. Kanske på gården! ;)

2013-05-20 @ 22:21:01
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anna-mamma till kevin o milla

Du är så himla duktig Sara! Önskar jag kunde sy så till mina barn! :)

2013-05-21 @ 06:38:16
Postat av: Mammatea

Så mycket fint du gjort!

2013-05-21 @ 08:52:58
Postat av: Linda o Mileon

Ja de där bacillerna jagar oss ständigt tror jag.... suck! och er med tror jag visst i perioder!? Skönt att vara klar med pencillinkuren iallafall, hoppas hon slipper fler!!

Och hörru, så otroligt fia sommarkläder du sytt!! Du är så duktig!! :-D
den sista t-shirten med glassbil och färgglad ärm var underbar !

2013-05-21 @ 13:31:50
URL: http://underbargava.blogspot.se
Postat av: Marie

Så mycket fint! Ska ta tag i att beställa av dig så fort jag kan bestämma mig. Lider av beslutsångest :-).

2013-05-24 @ 07:53:16
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback