jag har inte dött

Vi har precis kommit hem från en underbar kväll hos Hanna med familj och där var det lika roligt som alltid. Det bjöds på mat, skratt och vattenkrig kan en fredags kväll bli bättre än så?! Jag brukar ofta tänka att det är tack vara bloggen som vi har lärt känna dem och det är vi så glada för. Vi kommer att spenderar midsommar med den härliga familjen, kan inte annat än att bli en toppen helg ♥ Men innan midsommar ska vi även hinna med en 30års fest. Frågan är nu bara vad jag ska ha på mig ;-)
 
Har visst haft en lite bloggpaus igen... här hemma håller just nu huset på att få en ny färg. Det kommer att bli svart. Men de senaste dagarna har målningen stått still då temperaturen har legat på +27grader i skuggan....
Men vi har inte fått vila för det, vi har projekt här hemma så att det räcker och blir över. Just nu håller J på att bredda våran uppfart så att husvagnen ska rymmas bredvid bilarna. Där ska det även byggas nåt tak så den blir lite bättre skyddad.
 
 
 
Här har ni ett litet tjuvkik på hur huset kommer att bli. Lite skillnad eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Fint huset blir!

2013-06-01 @ 07:29:09
URL: http://mammatea.se
Postat av: Anna

Det blir verkligen jättefint huset!

2013-06-03 @ 09:28:34
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback