Ibland har man tur

Cornelias magsjuka blev en sån där som man alltid hoppas att magsjuka ska vara. Hon kräktes tre gånger och sen var det bra.
Vi höll oss hemma i 48 timmar och jag väntade bara på att jag skulle bli sjuk men tack och lov klarade sig både jag & J.
Så nu hoppas jag att vi har gjort bort magsjukorna för i år.
 
Idag är Cornelia på förskolan ett par timmar och jag har roat mig med att rensa garderoberna. Så nu fick jag plötsligt en byrå tom som jag har sorterat in en del av mina tyger i. Garderoben som tygerna tidigare har varit i har svämmat över och det har medfört att hela hyllan har blivit sned och vind. Så jag hoppas att J kan fixa det ikväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt med "lindrig" magsjuka om man måste vara magsjuk.

2014-02-20 @ 19:10:56
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback