Sjuk

Igår när jag hämtade hem Cornelia från dagis så tycker jag att hon känns varm. Kollar tempen som landar på 39grader. Hon hostar och snorar som bara den.

Ringde dagis imorse och sa att hon blir hemma och att hon hade feber igår när jag hämtade henne. Fröken berättade då att de inte hade märkt att hon var sjuk då hon hade haft samma fart hela dagen. 
Men så fort hon kom hem så blev hon trött/ledsen. 




Nu har vi sån tur att jag är ledig fram tills på fredag så vi slipper vabba och det är alltid bra. 





Kommentarer
Postat av: Mammatea

Krya på sig!

2014-03-11 @ 19:23:25
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linda m Mileon

Skruttan då!! Krya på!

2014-03-12 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback