Kalas

Nu har vi precis kommit hem från mormors kalas, hon fyller 68 år idag. Det har vi firat med god smörgåstårta och opera tårta, kan det bli bättre :-)
Fick träffa hennes "kille" för första gången, en mycket trevlig surrig man. Bra för henne att hon har hittat nån som hon gillar att umgås med. I present av oss fick hon en brevlåda och en chokladask. Mamma och pappa hade köpt en ny mobil och en plastmatta till hallen (en likadan som jag nyss köpte) till henne. Hon såg riktigt nöjd ut med alla presenterna :-)

Nu kommer jag inte ihåg om jag har berättat det men för ungefär 6 veckor sedan så hade min hund lite roligt, hon parade sig nämligen med grannens hund.
Nu verkar det så att hon ska ha valpar, för hon har blivit riktigt rund. Ska hon inte ha valpar så måste hon vara skendräktig. Hon är rätt så slö och mår illa. Jag hoppas att det blir valpar skulle vara så roligt. De beräknas komma vid 20:e maj så det är inte så länge kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback